träningsvärk...

Igår var jag riktigt duktig.
det blev en promenad på förmiddagen med Petra sen hem och fixa mat till min underbara sambo...
sen körde jag en massa styrka här hemma och gick en promenad till på eftermiddagen:))
så shiit vilken träningsvärk jag har idag..speciellt i armarna!! jobbigt men skönt..

ikväll är det kick´n box får se hur mycket mina armar orkar..haha

och mitt älskade barn somnade vid halv nio igår och sov till sju idag. han är underbar som låter sin mamma få sova på nätterna...:))



idag blir det promenad ner till sången sen åka och hälsa på farmor en runda och se om hon kan fixa dopklänningen lite:))
sen ska jag klippa mig i eftermiddag! wie;)

Ha en bra dag!
kramar

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah han är bara för söt!!! :)



Ses snart!



Pussen

2010-02-25 @ 15:57:46
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna & Meja

Sicken söting han är!!

O vad duktig du är då!!! Du får smitta av dig lite :)

2010-02-26 @ 15:15:09
URL: http://ninajohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0