100203

redan februari det är heeelt sjukt vad tiden går.
snart är min lilla plutt 2 månader gammal...

I söndags när Isak vaknade och jag gick för att ta upp honom och sa god morgon sken han upp och gav mig ett jätteleende...man blir allt lite tårögd...han är så underbar!

och i måndags lyckades han vända från mage till rygg...jag blev helt chockad och det blev nog nästan han också. haha! han gjorde det flera gånger men nu verkar han ha glömt hur man gör för sen dess har han inte gjort det...men det kommer snart igen!

Idag har jag städat hela lägenheten något måste man ju göra när man är helt insnöad. det känns ju inte så lockande att ge sig ut med barnvagnen precis!! vill verkligen ha vår nu...

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhh va kul att han ger lite tillbaka nu ;) myyysigt :D hihi



Oj va duktig han är som redan börjat snurra lite hihi ler



Ses imorgon vännen!



Puss o kram!

2010-02-04 @ 07:40:34
URL: http://fridajohansson.se
Postat av: Petra

Oh vad kul! :) Jag kan förstå dig att du inte vill ge dig ut. trottoarerna är nästintill obefintliga.:(

Man bara glider omkring. Suck!

Kram kram!

2010-02-04 @ 15:18:27
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0