sista semesterveckan

Då var man inne på sista semesterveckan...
känns som att jag lätt skulle kunna vara ledig någon vecka till!

I fredags åkte jag, Daniel, Jennie och Fredrik till Halmstad och gick på nattravet. Vi vann dock inte miljonerna men vi hade väldigt trevligt ändå. får göras om!
Vi har börjat sova väldigt väldigt länge. i lördags gick vi inte upp förrän hon var elva halv tolv likadant igår och idag, dagarna blir ju helt förstörda. imorgon ska jag ställa klockan!
På lördagkvällen åkte vi bort till Frida och Johan satt där och tjötade och sen åkte vi ut en sväng till Sigges. Tänk var man ser mycket när man är nykter. Visste ni att dom har massa böcker och tavlor på väggarna där ute? aldrig sett innan.

Igår var Becca på besök. himlans roligt att se dig 1:an. nu får det inte dröja ett halvår tills vi ses nästa gång. skärpning!;)
Sen igår kväll cyklade vi bort till Malin och Pierre och spelade lite spel. Kampen mellan kvinnor och män och med andra ord. Grabbarna spöade oss tre gånger! inte alls bra så det får nog bli revansch på det snart.

Ikväll ska vi till Pappa och Kristina och grilla lite sen imorgon tänkte vi åka ner till Mellbystrand hoppas på att kunna få lite sol på sig innan jobbet drar igång igen.

Lite uppdatering från mig!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Hahha ne de där böckerna hade vi inte sett innan :D hahaha

Tack för att ni kom gumman ;)

Får ta och ses innan semestern är över.

Pusspuss

2009-07-27 @ 20:01:10
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0