13/8

Jaha, så var det snart fredag igen!! skönt med lite ledigt.

Idag har jag först varit uppe en runda i stallet . pratat lite med farmor och tittat till hästen sen åkte jag direkt upp till Töllstorp och simmade 40 längder. skönt!

imorgon tänkte jag försöka sluta lite tidigare så jag hinner gå lite på A6 innan jag ska hämta Emelie vid tåget vid sju.
Jag måste verkligen ha ett par byxor, alla jag har är ju så trånga och obekväma! tur att det är inne med leggings och tunikor:)

Jag har börjat få lite ont i svanken/korsryggen som strålar ner i ena skinkan vet inte om det kan vara lite foglossning?! Gör jävla ont ibland när man går i alla fall. får hoppas att det går över.
Annars mår jag hur bra som helst. magen växer så den knakar och bebisens sparkar blir allt tydligare. det är så mysigt:)
I tisdags när vi gick och la oss hade den nog disco för sig själv. jäkla sparkande. då kände t.o.m Daniel dom första sparkarna även om dom inte var jättetydliga!

Nu ska jag gå och plocka iordning lite här sen gå och lägga mig framför tv:n i sängen.

Ha det bra!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Petra

Oh, det låter så himla mysigt ju! :)

2009-08-15 @ 12:02:56
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0