söndag!

Idag när jag vaknade trodde jag att klockan var typ 8 eller något, tänkte skönt har man inte sovit bort halva dagen.
Men det visade sig att klockan var tio!! haha. då hade jag sovit i ungefär 12 timmar! trötta jag!!
men det var skönt.

efter att jag ätit frukost åkte jag upp till stallet och red en runda, solen sken och det var riktigt skönt att komma ut....

nu kom jag precis hem från frida, vi har gått igenom programmet för ikväll.
ikväll ska vi nämligen hålla kick´n boxen för första gången!!;)
vi kör denna och nästa gång och då är annelie med.
sen vecka 2 då är det bara jag och frida som håller i det! ska bli riktigt kul. då är ni välkomna!!=)

för övrigt är allt bra.
december närmar sig med stormsteg och jag ser fram emot att få städa och sätta upp alla adventsljusstakar nästa helg...:) mysigt.

Ha en bra kväll!
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0