Siggespremiären

Det blev sigges i onsdags i alla fall. jag som hade tänkt köra...men efter att dom hade tjötat lite på mig så öppnade man till slut en cider, lättpåverkad som man är!!! haha
Det blev förfest hos Daniel, trevligt men det är surt att m måste åka när alla börjar komma gång lite. är ju alltid likadant på förfester. Alla sitter som ljus i början och pratar med dom man känner väl och sen ju längre tiden går ju högre blir ljudnivån och sen tjötar man skit med allt och alla.
Vi åkte ut till siggesrunt nio då var det typ INGET folk därute så vi gick in och tog stämpel sen åkte vi ut till en liten stuga där becca m.fl var. festade lite där. trevligt. sen ut till logen då och då hade folket börjat komma. Visade sig ju bli huuur mycke folk som helst til slut. mne jag hade roligt, vissa stunder var lite sega men jag vill ändå sammanfatta kvällen som lyckad.
Åh, jag älskar att komma hem till min underbara sambo, för han ligger där och sover så sött och väntar på mig...och jag vet att det är bara mig han älskar! underbart=)

Jag ställde klockan på 10 för jag skulle vara i stallet vid 11 igår. jag och Ann skulle ut och rida. måste säga att det var lite segt att gå upp men efter att man ätiti frukost och tvättat sig lite så var man lite piggare. Daniel körde ner mig för att hämta bilen sen åkte jag till stallet. var lite nervös över att polisen skulel stå någonstans men jag klarade mig=) jag vet inte om jag fick köra eller inte..

I alla fall jag och Ann var ute på en rejäl runda:) så hästarna var svettiga när vi kom hem.

Sen gjorde jag och Daniel tacos och myste i soffan hela kvällen:)

Nu ska jag äta frukost och åka upp till stallet och rida Patron, Viktoria ska låna Bimme ikväll annars hade jag tänkt rida båda två men då behöver jag inte det!
Sen ska jag åka till Nässjö i eftermiddag och fira Sandra (daniels syster) jag får väl också agera lite lektant. haha;)

Jag är förvånad över att jag inte hade så mycke ångest igår. jag klarade mig ganska bra från det faktiskt. men man säger ju så mycke dumma saker när man är full!!! en del saker som man inte menar och aldrig skulle ha sagt nykter. men men sånt är livet. man får vä skylla sig själv att man häver i sig en massa gift som man blir knäpp av! men nu ska det vara lugnt för mig ett tag. Har jag bestämt!!!

Ha en trevlig dag allihopa!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0