Golvabia

Ja, idag jobbade jag min första dag på Golvabia=) kändes jättebra. jag tror och hoppas att jag kommer trivas jättebra där!! bara lite jobbigt innan man lär sig allt, men man kommer väl in i det så småningom. så nu väntar 1,5 vecka till på Elbe sen får jag börja på Golvabia på "riktigt" hehe;)
Kommer bli en seg tid på Elbe nu...men men måste gå! tror jag kommer sakna arbetskamraterna, saknade er nästan idag haha...

Nu kom jag precis hem från stallet. har varit ute och ridit en runda. kände att jag behövde lite frisk luft efter en dag framför datorn.
och stackars Stanley han stödjer inte alls på höger fram nu...hoppas han blir bättre snart. inte kul att se honom lida så=/

Nu ska jag duscha och titta på Grey´s Anatomi!!!=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen ska man få träffa dig igen bruden ;D jag är så glad att det går framåt med honom, Visst att de säkert kommer perioder då ingenting händer och man ältar samma saker med honom men de får man ta.
Han ska vara där och beta lite för pappa ville få det avbetat i hagarna, så jag behöver bara åka dit när jag tränar honom och de gör jag varannan dag ungefär.
Sen flyttar jag honom till Mobäck igen. Stackars Stanley, vad har hänt?! Puss o kram!

2008-05-21 @ 21:50:34
URL: http://frida87johansson.webblogg.se
Postat av: Frida

Ja denna lille sorken som hon ska sälja är så gullig! hon har satt ut honom för 20 000 kr men de kanske går att pruta lite :D Nä stackars Stanley... hoppas inte de är något allvarligt!ses ikväll bruttan

Pussen!

2008-05-22 @ 09:12:32
URL: http://frida87johansson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0