Torsdag

Så var det torsdag igen. jag gillar torsdagar för då vet man att det är fredag snart!!=)

Igår gick jag upp tidigt igen och var ute och gick en runda, är verkligen så skönt att komma ut och få lite frisk luft på morgonen.
Sen efter jobbet var jag och klippte mig, det blev helt okej!! ska bara färga håret me så blir det nog bra=)
på kvällen sen åkte vi bort till Frida och Johan, dom har verkligen fått det jättefint i sitt hus!!
Vi satt där och tjötade och tittade på en ganska kul film;)
Så var hemma ganska sent igår så man är ju lite trött idag!! men men...kan man la ta!:)

och Grattis till Rainer och Tintin=)
äntligen tittade lilla Nemo ut:)


Ha det bra!
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0