sol sol sol=)

Massa solande har det blivit denna veckan. det gillar jag. att bara få ligga på balkongen och pressa och svettas;)
men så brun blir man ju inte men men är ju skönt i alla fall...
nu ska det ju bli sämre väder till helgen säger dom. men det gör väl inget om det börjar regna tills på måndag
då jobbar ju ändå nästan alla igen ändå, eller?? då spelar det mindre roll, för mig i alla fall!!

kan ju säga att jag valde helt rätt vecka att vara ledig på. haha.
hade ju bara en veckas ledighet här hemma i Sverige och det var denna veckan. kanon=)
känns att man har kunnat ladda batterierna lite i solen.skönt

Var uppe på friskoteket innan. cyklade upp. så stolt över min nya cykel:)
men det var ju inte svalt däruppe direkt. fy fan!! höll ju nästan på att dö av värmeslag..
kan ju säga att det svalkade gött när man cyklade hem sen.
så nu känner man sig lite duktig idag me. behövde verkligen det där passet!!!

så nu sitter jag hemma och väntar på att daniel ska komma hem från fotbollsträningen med mat!!
vi ska göra tacos...=)

Igår var vi och köpte ny tv så nu är Daniel glad vilket innebär att jag också är på väldans bra humör, (kanske har det lite att göra med det fina vädret också?!)

man får väl bara inse att man glider ifrån alla förr eller senare. vet inte om det är mitt fel eller inte...men väldigt tråkigt är det i alla fall!!

Ha en bra kväll!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0