Fredag!

Det känns inte riktigt som fredag idag, veckan har gått så otroligt fort men det är ju bra!!=)
Idag är det jättelugnt här på jobbet, lite tråkigt men det får gå!
Vi 4 som är här på kontoret var ute och åt pizza idag! gott men man känner sig ju som en köttbulle nu! haha
Sen gjorde jag kladdkaka igår till tre fikat. mycke kalorier blir det! haha. får väl träna i helgen.

Igår var jag och frida ute och gick en runda! alltid lika skönt att komma ut efter en dag framför datorn.
och tjöta en massa är ju inte heller fel!;)
Sen åkte jag hem och hälsade på mamma och dom. Dom kom ju hem från Mellbystrand igår.
Hon färgade mitt hår och jag målade naglarna. haha så kul har vi;)

Ikväll ska vi hem till Johan och Frida. äta lite och tjöta och kanske dricka lite??;)
trevligt...!=)

Det är ingen som vill låna en häst på foder??
Funderar allvarligt  på att låna ut min ett tag, känner att tiden inte räcker till riktigt just nu.
Det är så mycke annat nu!!!

Trevligt helg!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0