att man aldrig lär sig!

Igår blev det lite förfest här hemma innan sigges.
Mycke alkohol blev det. lite för mycke för mig! känns mindre bra idag=/
Alla åkte ut till sigges sen...men att man aldrig lär sig. förr hade man alltid kul därute men nu var det väldigt längesedan jag hade riktigt roligt när jag gick ut...får försöka komma ihåg detta till nästa gång utgång kommer på tal!! kostar ju bara massa pengar!

idag har vi haft en slappisdag, tittat på två filmer. dock gjort mat!ingen pizza. duktigt lisa=)
men nu är daniel och tränar och jag borde verkligen städa men gör jag det?? nej!! så himla tråkigt ju.

jag och Frida ska ut och gå en runda sen ska bli väldigt skönt.. få lite frisk luft!!
sen imorgon ska vi träna. nu börjar det nya livet efter semestern. =)

imorgon är det jobb igen. skönt att allt blir som vanligt.
inte för att jag har varit så mycke ledig men jobbigt när alla är på semester.

Ha en bra kväll.
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0