rubrik

Jag som hade tänkt sitta på balkongen och sola idag! så är det ingen sol. jag saknar den redan. haha. solen du ska vara framme jämt!;)

Parken med Lina och Tina igår. jag hade trevligt. hoppas att ni hade det med;)
Tack Niklas för att du körde...

Igår var jag och Ann ute och red en långrunda. verkligen så härligt i det fina vädret. man blev lite svett...!:)
Jag ska upp och rida idag också, men det blir inte förräns lite senare. tror inte att jag får köra riktigt än!:S

I fredags grillade vi och spelade lite spel hos Malin och Pierre. trevligt...

Nä, nu ska jag gå och äta lite frukost.
Ha det bra alla!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Lina

jag hade trevligt! :) cascada va ju grym! bara lite för få låtar hon sjöng!! men men.. ;)

2008-04-27 @ 20:59:09
Postat av: malin svensson

hehe. hittade visst hit me =) tack för ridturen igår. =)

2008-04-30 @ 14:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0