Helgen!

Lite kort om helgen först...

Sanda och Nellie kom i fredags. Davidsson kom förbi en runda också. Så vi grillade och drack lite!=)

Igår vaknade jag redan vid lite över sju och kunde inte sova. så jag gick upp och åkte till stallet. mockade, red och fixade. underbart väder! sen kom jag hem, duschade. det var ju "mingeldag" i Gnosjö så vi gick ner dit och tittade lite. Jag fick en jacka av Daniel=) sen bjöd han oss på fika på Bernts.

Och igår var det fest. förfest hos alec josefsson och sen vidare till parken. EMD spelade ju. dom var faktiskt riktigt bra tycker jag. Sen hamnade vi i logen med dom. trevligt.

Så då kan man sammanfatta helgen med ett ord: BRA!



Jag hatar denna ångesten jag får efter jag har druckit och festat. alltid denna jävla ångesten. fattar fan inte varför. Jag gjorde inget fel inget dumt. eller tycker någon det? okej, man pratar mycke skit och säger kanske en del saker man inte borde ha gjort. men det gör väl nästan alla när dom får lite i sig. så, så länge det inte är någon jätte stor grej så är det väl ingen fara??!! Och det har kommit på senare tid. jag kände aldrig såhär förr...men nu ska man behöva må dåligt för att man har roligt en kväll, det är nog bättre att skippa alkoholen!
Men det är tur att man inte dricker så ofta längre!



svar nästa vecka! och nu är helgen snart över vilket betyder svar snart?! man vill ju verkligen veta.vare sig det är positivt eller negativt så slipper man ju tänka på det mer sen. åh, jag hoppas så att det är ett ja! jag kommer nog bli besviken om det inte är det. men jag får inte tänka så, får inte gräva ner mig i det för att någon gång lyckas man! vi får bara hoppas att det är nuuuu!!!;)
vill vill vill vill vill vill!!



"Du är ögonfallande"  =)



Jag älskar solen! det bara spritter i hela kroppen på mig. har suttit på balkongen i en timme nu. sååå varmt och skönt. jag älskar fint väder!!=)
solen gör mig lycklig!

Nu ska jag åka till stallet.


Ha det bra alla.
puss.hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är inte ensam om att känna den där ångesten när man varit iväg och festat. Jag är precis likadan. Skitjobbigt. Dock har det gått så långt att jag fått riktiga panikångest attacker pga. det. :( Men det är bättre nu som tur är... Försöker ta det mer lugnt :) Låter som du haft en bra helg annars :) Puss puss

2008-04-20 @ 21:39:02
URL: http://lillalillamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0