onsdag

Igårkväll somnade Isak vid strax efter 8 och vaknade inte förrän 8 idag på morgonen...det kan jag lätt vänja mig vid;)

Igår var jag och Isak och hälsade på Johanna och Meja. massa prat och go fika;))
sen var jag och Malin ute och gick en promenad på kvällen. så skönt med frisk luft och att gå utan barnvagn!

Nu på fm ska jag och Petra ut och gå en promenad, sen blir det till att fixa lite lunch till min älskade sambo och förhoppningsvis träffa Frida och Samuel idag:))
tänkte även jag ska försöka hinna med ett styrketräningspass idag...känner att förkylningen är bättre så tänkte börja lite lugnt här hemma...jag har ju boll, hantlar och gummiband:)) crosstrainern får nog vänta nån dag till...

Ha en bra dag allihopa.
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken mysig liten unge ;) hihi



Låter som gårdagen var bra och förstår att de inte går att gå med barnvagn... man kan ju knappt gå i vanliga fall ;D



Ha en bra dag vännen!

pussen

2010-02-24 @ 11:35:41
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0