kick´n box

så himla roligt det kan va att boxa och sparka lite. hehe
ett bra initiativ av mig och Frida att börja på kick´n box igen:)
har däremot lite träningsvärk idag känns som att det kommer bli värre imorgon!!

jag sitter och funderar på vad jag ska göra idag. har fortfarande inte bestämt mig.
borde ta och plocka undan och städa lite här hemma men orka??
eller ska man ta sig upp till töllstorp och träna lite? vet inte om jag är så motiverad just idag.
men kanske att man blir lite piggare då??

jaja, vi får la se vad som händer..
jag ska i alla fall åka ner till affären nu och sen göra tacopaj tills imorgon...har ju massa köttfärs kvar sen helgen!!

Ha det bra.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej sötvännen!

äntligen hemma igen. Hemma bäst kan jag säga :) men visst är de skönt att vara borta lite med, var helt slut igår... körde bil över 5h isträck! körde i Danmark med så Säljaren fick vila lite i sätet ijämte :) var ju ner emot tysklands gränsen sista mötet igår sen köra hem... segt.

Hoppas dagen var bra igår. nä nu ska ja till jobbet ! PUSSEN!

2008-09-10 @ 07:09:07
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad jobbigt det är att ni ska vara så hurtiga! Jag blir ju sååååå sugen men nu om nånsin så är jag ju verkligen förhindrad till att träna. blä. Ni är så duktiga!

2008-09-10 @ 22:30:37
URL: http://ninajohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0