Torsdag

Torsdag igen och snart fredag. den är sjukt vad tiden går fort.

imorgon fyller min älskling 25 år. =)
och han åker till stockholm med jobbet och är borta tills på lördag natt. känns jättetråkigt!! men men.
jag och katterna får väl försöka klara oss. ;)

är väldigt dålig på att uppdatera min blogg men vet inte riktigt vad jag ska skriva om!

annars är allt bra, är väldigt trött hela tiden. vet inte varför men jag tror att det är för att det börjar bli så mörkt ute men det får man ju försöka överleva!
snart är det vår igen...;)

nähe, ska ut och gå en promenad med Frida nu!!
tjöta lite.trevligt

ha det bra!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahah kul att han blev sååå glad :D ska bli riktigt skojigt att komma iväg ju!

Nu har jag precis käkat frukost och tänkte jag skulle åka till mamma o pappa en runda o se vad som ska göras när de är borta. Sen blir de att hjälpa till här hemma med badrummet lite. ses ju senare idag vännen min! ;) PUSS

2008-10-11 @ 09:10:28
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0