Mors dag

solen skiner men det blåser kallt=/ så jag kan inte sola!!
funderar på vad dagen har att erbjuda?! kanske att man ska hitta på något? har ju inte orkat så mycke de sista dagarna men känner mig lite piggare idag.tror jag:S
det är ju mors dag idag så man kanske skulle åka och köpa något till mamsen? och åka hem med det till henne sen...skulle nog vara uppskattat!!

Jobb imorgon igen. hoppas att det går bra! bara denna veckan kvar på Elbe och jag funderar fortfarande på vad jag ska bjuda dom på, på fredag. hmm några förslag?


Aldrig aldrig aldrig igen!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hm...kladdkaka är mumsigt. Men kanske nån frukt/bär paj? Det är ju mumsigt nu till sommaren. Och så är det väldigt enkelt och smidigt! Bara mycket vaniljsås till haha.

2008-05-26 @ 09:27:58
URL: http://ninajohannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0