lördag

I veckan har jag varken kännt för att blogga eller orkat!!!
men nu är jag tillbaka. får se om man får lusten tillbaka....

Igår grillade jag, Lina och Tintin här hemma...
sen fixade Tintin mina naglar. (på ena handen) hehe.
sen gjorde hon andra handen idag på morgonen. så fina dom blev=)=) tack!!!
Lina fick låna lite nagellack, så hon målade sina igår.:P

Jag och Tintin åt lunch på Makedonka innan. gott. men jag blev alltför mätt.. uscha!

När Daniel kom hem igår smet Chanel ut. varken jag eller Daniel märkte att hon gått ut..
Men idag när jag gick upp tyckte jag det var kontsigt att hon inte kom. hon brukar vara så himla gosig och vilja kela en massa på morgonen. men ingen Chanel i lägenheten=/
Så jag gick ut och ropade lite men hon kom inte. så jag satte fast Saga på altanen och tänkte ha dörren öppen ifall hon kommer. så ropar jag lite till och då hör jag någon som mjauar. då kommer hon fram under balkongen. att va glad jag blev. =) trodde hon hade sprungit iväg från oss!!
men nu ligger hon och sover så gott här inne=) den stackarn är väl helt slut efter att ha varit på äventyr hela natten.

Nähe, kanske ska ta och åka och hämta Simon nu. han ska sova här inatt.


Varför just nu?


Ha det bra alla vänner!
/Lisa


Kommentarer
Postat av: Lina

mina chockrosa naglar va grymma! :P men dina va ju helt klart snyggast! hehe. hoppas resten av helgen varit bra! :)

2008-05-18 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0