Lördag

Jag hade en märklig dröm inatt eller nu på morgonen innan jag vaknade. ibland förstår jag inte hur man får ihop allt. undra om det faktiskt betyder något?
Det borde det väl göra för det måste ju vara tankar som finns i huvudet och det undermedvetna eller det medvetna kanske? haha.

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra idag. jag tror att hästen ska få vila men det verkar bli en solig dag. ska nog sola lite i såna fall. och kanske fixa lite här hemma=) köpte ju en blomma i torsdags som jag inte har hunnit plantera än.
annar vet jag inte, borde åka hem till mamma. man kanske skulle bjuda hit dom på fika idag?
Jag ska nog springa en runda idag eller jag MÅSTE springa en runda idag känner jag.
känner mig som en flodhäst!!! dock inte så ovanligt:S

ha det bra
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0