inget viktigt

Sitter hemma nu, kom nyss hem från stallet. varit där och mockat, fixat mat, tagit in dom, bortat dom och sagt go natt;) hehe...mysigt.
Måste gå och duscha igen. andra gången idag. jobbigt!!

Idag har jag städat lite här hemma. fattar inte hur det kan bli så skitigt så fort!! får skylla på katterna.
Sen har jag och Daniel tvättat BÅDA bilarna, både utvändigt och invändigt=) duktigt.
Men efter att jag varit i stallet så var ju ena bile skitig igen=/
Sen i eftermiddag var mamma och Niklas och fikade lite.

och nu sitter jag här.
Händer inte så jätte mycke i mitt liv jusst nu. men jag trivs bra ändå.

Kan ju tala om att jag har tippat eller vad det heter, för första gången i mitt liv. haha..
Fan tror inte ens jag kommer ihåg vad jag satte på.
eller jo, det var nog Kalmar, Gais och Ljungskile men vilka dom spelar emot kommer jag inte ihåg:S tjejen med koll! haha. men hoppas dom tre vinner så jag vinner lite pengar!:D *håller tummarna*

Nähe, nu måste jag duscha.
Ha en bra kväll!!!
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0