Toscakaka...

Vi vid vårat bord fikar ju varje fredag och imorgon är det min tur. Så nu har jag bakat en toscakaka som jag tänkte bjuda på imorgon. Hoppas att den blev god!!=) har aldrig gjort någon sådan förut, så man vet ju aldrig...

Dagen på jobbet har varit tråkig, hela veckan har faktiskt varit tråkig. Vill bara vara ledig och fixa massa hemma och göra det man tycker är kul men man måste ju jobba för att kunna göra allt kul!!! så det är bara att gilla läget..=)

Nä nu måste jag packa väskan och åka upp till Töllstorp. Ska sola och simma. sista kvällssimmet idag ju!!! Ska bli skönt. Jag har varit lite dålig på att träna det sista men kanske är bra att kroppen får vila upp sig lite...blir ju lätt att jag tränar lite för mycket. I alla fall enligt Daniel men han är väl bara avundsjuk på min energi. haha;)

Ha det bra alla!
Puss.hej


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej vännen min,
nu är man hemma igen, har varit uppe i stallet.
Försökt longera Charmör men det var inte det lättaste, hahaha han är ju som en hund som ska stå precis i jämte mig hahhaa blir nog att man får sitta på honom och att någon står i mitten med longerlina för att få honom att förstå att han ska gå i en cirkel.
Hade ju spö men de hjälpte ju inte haha han sprang fram och skulle ha det i munnen ;)
Hoppas kakan du bakat blir god! ja vi kan ses i helgen allt ;) har inte något inbokat.
Ska sätta upp köks stommarna och så nu i helgen i huset men ja ska minsann umgås med folk med
pusspuss sötnos

2008-03-27 @ 19:49:32
URL: http://frida87johansson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0