Torsdag!

Kom precis hem från Vicky. hon tog ju studenten idag så vi har firat henne! grattis=)

Dagen har varit bra. men det är mycke att lära sig på jobbet men det ska väl gå bra till slut.
Kändes nästan inte som att man ville gå på helg idag. haha!;)
men det ska bli skönt att vara lite ledig.

Imorgon ska jag, daniel, alec och emelie åka till Liseberg. wohooo!! åka massa karusell. ska bli himla kul. men man kommer väl antagligen inte att vara ensam där!!

Och det var så skönt att komma hem idag. Daniel hade städat!!=) så duktigt. då blir man verkligen glad!
älskar dig min underbara!!!

Nähe, nu ska jag ta mig i kragen och åka upp till Töllstorp och springa en runda!!:)


Ha en bra helg alla!
puss.hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0