Tisdag!

Nu ska jag berätta lite om hur det går på nya jobbet=)
Jag började ju igår, så Pia-Lena (henne jag ska ersätta) har visat och lärt mig en massa.
Vi började med att jag satt i jämte henne och hon förklarade och visade en massa. sen fick jag skriva in en hel del ordrar själv och så. det är mycket att tänka på. haha!
idag efter lunch fick jag börja ta lite samtal själv också. Pia-Lena satt ju i jämte först och sen får man ropa på henne så hon kan hjälpa en. är ju en del kniviga frågor som man inte kan nu i början..
Men jag tycker faktiskt att det går ganska bra. det är väldigt roligt i alla fall. man vill nästan inte gå hem.. haha;)
Imorgon ska jag, Caroline och en till, till Göteborg på kurs. vi ska lära oss om kakel och klinker. hur man lägger det och va man ska tänka på m.m. så det blir nog intressant.

Idag tänkte jag gå upp och titta på fotbollen.
får vi hoppas att Gnosjö vinner men det borde dom ju göra.

Kanske att man skulle sätta sig lite i solen nu. är ju såå härligt väder!

puss.hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0