Tisdag

Sitter på jobbet nu, har precis ätit lunch...var inte alls hungrig eller sugen på mat men fick i mig lite i alla fall!!!
Idag har det varit en hel del att göra tycker jag, det är ju en del att hålla koll på!!
men det går ganska bra!

Igår åkte jag och solade efter jobbet. behövde terapi. hade nog behövt det idag också men man kan ju inte sola varje dag! ;)
sen planerade jag lite för kalasen och så. orkade inte göra så mycke mer.
tycker inte jag har ork för någonting just nu men få hoppas att den kommer tillbaka snart!

Det är mycke som ska hända nu framöver! midsommar, kalas, födelsedag, kalas igen, fest, åka till Bulgarien.
Mycke att se fram emot. får väl hoppas att allt blir lyckat!

så mycke tankar och så mycke känslor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0