Måndag

Idag är en seg dag. eller inte seg kanske tiden går ju ganska fort men jag är seg!
har ont i huvudet och mår allmänt dåligt tycker jag. men men. får hoppas på bättring tills imorgon..

I helgen var det lite kalas och fest som till slut slutade med sigges.trevligt.
igrå var det 50-års kalas för min morbros fru. man va ju något seg....!!

Tänkte att jag skulle åka upp till friskoteket och träna lite idag. kan behövas efter helgen.
sen planera lite inför resan, jag har redan börjat göra en lista med vad vi ska ha med oss. haha;)
imorgon täntke jag tvätta upp kläder så man inte har något i tvättkorgen när man ska packa.
sen får man väl packa klart allt på torsdag och lämna katterna då och så. dom ska ju få bo hos farmor.
sen ska jag jobba till 12 på fredag och vid 1 bär det av mot Landvetter och mog Bulgarien. hoppas verkligen det blir bra väder nu!!=)

nähe, dags att jobba lite till...
Puss.Lisa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det går ju upp och ner med hormoner/känslor nu men överlag äör det bra :) Magen växer som den ska och det känns att det öär nåt levande där!

2008-07-02 @ 18:04:55
URL: http://ninajohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0