Kalas!

Idag fick jag gå hem ifrån jobbet efter att jag spytt. uscha!! inte kul men nu har jag vilat och ätit lite och känner mig faktiskt lite piggare...hoppas att det bara var att jag ätit något konstigt så jag inte ryker på magsjukan nu till min födelsedag och allt!!

igår hade jag kalas för släkten här hemma.
vi fick ju plats allihopa trots allt. 21 personer eller va vi va.=) det var lyckat.
fick presentkort på ur & guld så nu ska jag gå och köpa mig en ny klocka i veckan...och kanske något annat;)
sen fick jag pengar och en kaffeservis som var handgjord=)
av mamma och pappa fick jag pengar till en cykel så nu äntligen ska jag åka och köpa mig en cykel:) kanske man t.o.m kan cykla till gymmet och ev kanske t.o.m till stallet någon dag i sommar!!

Imorgon fyller jag som sagt  20. hoppas att jag är frisk så jag kan gå till jobbet. tänkte bjuda dom på kladdkaka och sen åka till gislaved. till "den gröna butiken" kanske? haha!!
jag är så spänd på vad Daniel har hittat på till mig i år?! han brukar vara duktig på att köpa presenter till mig=)

På lördag blir det kalas igen, då kommer daniels systrar m. familj och hans mamma hit! sen på kvällen blir det lite födelsedagsfest!!
kommer nog bli kanon!=)

Ha det bra allihopa!
Puss.Lisa

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS!!! Hoppas du får en toppen dag!!

2008-06-24 @ 08:45:28
URL: http://ninajohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0