24/6-08 <3

Jag har haft den bästa födelsedagen någonsin.
Började med att jag fick frukost på sängen sen åkte jag till mitt roliga jobb och jobbade!=)
och jag fick blomsterbud till jobbet av Lina! så fint och gulligt=) tack.
dom sjöng för mig och jag bjöd på tårta.
sen åkte jag direkt till systemet var ju tvungen att handla lite nu när man får;) expediten hon sa grattis till mig. haha!:D
men man kände sig nästan lite olaglig när man gick där inne:P

sen kommer vi till det bästa av allt.=)
när jag kom hem hade Daniel bytt bort jouren en stund och åkt å hämtat mat från bambu. stod dukat så fint på bordet och på bordet låg också en halvstor tung kartong! undra vad det är i den??! nyfiken som man är.
så efter att vi ätit upp fick jag öppna mitt paket, då visade sig att det var inte alls något stort i det utan han hade bara lurats för i paketet låg två jättefina ringar! jag blev så chockad men sååå glad! började t.o.m gråta av glädje!=)
Den bästa födelsedagspresenten någonsin.

Jag älskar dig Daniel!

Sen komma mamma och Niklas en runda, jag fick blommor och dom fick tårta. sen kom Lina, Alec och Anders också. jag fick en jättegod parfym av Anders och sen bjöd jag dom på kaffe och tårta!

En helt underbar dag.
Jag är så lycklig!=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så kul!!!!!!!GRATTIS VÄNNEN!!!

Blev ju oxå överraskad och de var underbart ;D

Puss puss

2008-06-26 @ 20:58:57
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0