Tisdag

Tisdags idag. betyder jobb för min del. men nästa vecka är jag också ledig. ska bli skönt eftersom alla andra är lediga nu. funderar på vad man ska hitta på? funderade lite på Stockholm, gå på skansen och så men vet inte.
får la se. annars kanske det blir en tripp till Halmstad eller så!=)

Kan berätta lite om helgen...
I fredags var vi hos Frida och Johan. åt tacos och tittade på film.
filmen var bra men såna slut gillar vi inte!!=/ eller hur frida? haha
sen var jag coh Frida uppe och gick tidigt på lördagmorgonen.
väldigt skönt men kändes som att man fortfarande sov när man gick ut...

Sen åkte jag, mamma och Niklas till Jönköping. vi köpte varsina cyklar. jättefina var doM!
så nu jäkla ska här cyklas. hehe;)
Sen på kvällen var vi bara hemma. tittade på film och så..!=)

På söndagen åkte jag till farmor och hämtade min nyckel. äntligen. hade varit utan nyckel en hel vecka. att man känner sig handikappad eller...?!
Sen åka till Jököping igen. titta på en bil. ford ka -01.
Den var fin lite grejer att fixa bara men den köpte vi...

Så igår åkte vi till Biltema och köpte lite grejer till den.
Sen passade vi på att gå på bio också. Hancock. den var faktiskt bra!!
Så idag har Daniel och Johan fixat bilen. hoppas att det hjälpte för bromsarna var verkligen inte bra!

Nähe, nu kallar jobbet igen.
Ha en fortsatt bra dag!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

Det blev den bilen iaf! va skoj! :) måste ja ju komma och inspektera den någon dag nu.

hihihih och nej såna slut som Cloverfield gillar jag inte hahhaha PUSS

2008-07-22 @ 14:10:47
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Lisa! Kollade in en sväng å såg att du funderar på Stockholm.. Isf MÅSTE du ju ringa mig så att vi kan ses... De får du lova att du gör!!!!!! Har du mitt nummer?? KRAM

2008-07-24 @ 21:52:02
URL: http://www.l8bexelius.blogspot.com
Postat av: Frida

Tack själv;D hihihi de var kanon tyckte jag!

Du e för goe!

Pussen!

2008-07-27 @ 14:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0