Tisdag

Ja, nu har man jobbat två dagar bara 8 kvar innan en veckas ledigt igen!
men jag tycker att det går riktigt bra att jobba, speciellt eftersom det inte är så kul väder!!

Idag sålde vi s40:n, riktigt skönt att blir av med den!! så nu får man börja leta bil igen!!
ska ha en lite mindre enklare andra bil.

Annars händer inte så mkt. man hinner ju inte med så mkt mer än vardagssysslorna när man jobbar!=/

Fick för mig att jag ska ta tag i mitt iv igen så jag var ute och gick en timme vid 20 i 6 igår morse. haha.
får väl se om det var en engångsgrej eller inte!!


det går inte en dag utan att jag tänker på det.....


Nähe, leta lite bil nu kanske?? haha

Ha det kanon!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

Lust att gå imorn?? Hade med kunnat jobba i detta skit väder.... så surt att vara ledig, hade ju velat sola :) men den är ju långt bakom molnen...

Pusspuss söta

2008-07-15 @ 23:04:29
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0