Bulgarien!

I natt kom vi hem efter en vecka i Bulgarien. Vi har haft det jättebra. solsken och 30 grader varmt. =)
det var bara i onsdags som det var mulet och regnade lite och kom en rejäl åskskur på morgonen, har aldrig varit med om något liknande...men lite häfftigt med alla blixtrar över havet;)
och hotellet var helt okej men tur att vi valde hög standard för standarden där nere är inte så hög. men vi hade fin utsikt över havet och allt!=)
men trots att vi har haft en jättebra och mysig vecka som bara har rusat iväg så är det väldigt skönt att komma hem till Sverige igen. så hemmakär man är!
Men har varit skönt att vara ledig en vecka och komma hemifrån lite. Nu gäller det att ta nya tag igen för på måndag väntar jobb i två veckor innan jag får vara ledig en vecka till.
Blir ju inte så mycke semester i år men det får man väl ta med nytt jobb! det är ju roligt att jobba just nu!=)

SKa försöka uppdatera min bilddagbok med lite bilder sen när orken faller mig in. vet ju inte om bilderna är så bra, jag är ju inte världens bästa fotograf om man säger så!!;)

Hoppas att ni har haft det bra här hemma allihopa?! nu är jag som sagt  tillbaka i verkligheten igen. haha;)

Idag ska jag först åka och köpa lite blommor sen ska jag åka upp och hämta mina små busar (Saga&Chanel) hos farmor (dom har nog varit på det bästa katthotellet som finns;)) sen ska vi åka upp till Nässjö, har köpt lite grejer till barnen som vi ska lämna. Daniel går ju på jouren nästa vecka så lika bra att göra det denna helgen!:)

Ha det bra!
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0