torsdag

Nu har jag städat här hemma. känns skönt att ha det gjort:)

Lina och Emilia kom förbi på fika. roligt att få träffa er, händer ju inte allför ofta nuförtiden.=/

Tänkte att jag skulle åka upp till Töllstorp och träna men jag funderar på att cykla en runda istället. skulle behöva lite luft och rensa huvudet lite tror jag...
allt är så bra, tror inte att det skulle kunna vara bättre...men ändå finns det en del tankar i huvdet som aldrig verkar vilja försvinna...det går bättre och bättre men ibland är det verkligen jobbigt.


Imorgon kommer Nellie och Tuva hit. dom ska vara här hela helgen. ska bli roligt hoppas att dom är på bra humör bara.. hehe:)

Och tack snälla snälla Frida för att du fixat min blogg...det blev ju kanonbra!! du är så duktig:)

Nä, nu ska jag cykla!!!
Ha det bra.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Lina

Det va jättekul o träffa dej idag, även om det inte va så länge. Men kom till mej i halmstad nån helg snart, tveka inte! Bara att plinga! :)

2008-08-14 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0