tokig

Jag blir helt tokig på den här datorn. den är ju helt slö och hänger sig om man inte tar det jättelugnt. jag vill ju att allt ska hända DIREKT!!!!

idag har jag och Frida varit riktigt duktiga.
började dagen med en morgonpromenad runt lid/sjövik.
sen var jag hemma och städade och tvättade..
sen cykade jag upp till Töllstorp, mötte upp Frida där. så tränade vi en timme!=)

Sen åt jag, Hanna och Frida pastasallad. nyttigt värre.. haha

Så nu ska jagsnart åka bort till Frida och Johan. dricka någon cider kanske äta lite och tjöta..=)

Nähe, ska väl ta och bege mig.
Ha en bra lördagkväll allesammans.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för igår och idag gumman!!!!!

:D var ju lite seg film igår men men är ju så när man inte har fler att välja på :)

Ha en bra eftermiddag, nu har jag o Johan firat hans syster och hon blev kanon glad för bilen hahaha! Puss o kram!!!!!!!!

2008-08-24 @ 15:03:23
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Frida

Tack för igår och idag gumman!!!!!

:D var ju lite seg film igår men men är ju så när man inte har fler att välja på :)

Ha en bra eftermiddag, nu har jag o Johan firat hans syster och hon blev kanon glad för bilen hahaha! Puss o kram!!!!!!!!

2008-08-24 @ 15:03:23
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Är fasligt trött nu och så har man ju lite krämpor. Men man vet ju att det inte är långt kvar nu så det är bara att bita ihop de sista veckorna/månaderna :) Hur är det med dig då?? kram

2008-08-24 @ 16:27:55
URL: http://ninajohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0