Måndag

Idag har jag varit väldigt trött och vi har haft lite att göra på jobbet idag och det är tråkigt!!

cyklade upp till töllstorp efter jobbet, sprang 6 km. skönt.

nu ska jag duscha, sen åka ner och handla och laga mat. vet inte alls vad jag ska laga för något...är så dålig på att komma på maträtter...usch usch. sen ska jag gå och lägga mig tidigt och sova så jag orkar upp på en morgonpromenad imorgon!:)

helgen har varit bra. har gått jättebra att ha Nellie och Tuva hos oss. dom är ju så mysiga=)

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också träna med lisis! FÅr ta de nästa vecka för de känns som halsen är bättre, snorig kan man ju vara för de blir man ju ändå när man tränar ibland hahaha, Hoppas du kom på nåt att laga igår, jag gjorde lax och pasta med en go sås :) nä nu ska ja göra mig iordning, PUSSEN

2008-08-19 @ 07:00:36
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Frida

Jag vill också träna med lisis! FÅr ta de nästa vecka för de känns som halsen är bättre, snorig kan man ju vara för de blir man ju ändå när man tränar ibland hahaha, Hoppas du kom på nåt att laga igår, jag gjorde lax och pasta med en go sås :) nä nu ska ja göra mig iordning, PUSSEN

2008-08-19 @ 07:00:37
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0