Städa!

Städa är så himla tråkigt och så himla nödvändigt!
Ibland kan jag faktiskt tycka att det är riktigt kul att städa och göra fint här hemma. men inte idag! sååå tråkigt. det gjorde att jag varken hann rida eller träna. åhh, ville ju så gärna rida idag!!! fan! men men. man måste ju ta hand om sitt hem...

Imorgon kommer Sandra och Nellie hit. trevligt=) blir det till att leka lite!=) Nellie är ju såååå himla söt och go, en av mina favoriter!

Nähe, nu ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig i min nybäddade säng och vänta på att min älskling kommer hem!=)

Ha det bra.
Puss.Hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeeeeeej :D Hur är det? Händer i helgen?

2008-04-18 @ 14:00:16
URL: http://lillalillamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0