Snö!

Jag gillar inte snö. eller jo, i december får det görna vara lite snö men inte den 12:e april!! hatar...vill har vår och sommar nu. igår var det ju skönt. varför kan inte alla dagar vara fina?! fast i å för sig då skulle vi ju inte uppskatta dom fina dagarna lika mycke. Vi har det ju bra här i Sverige så vi ska väl inte klaga.

Har ju inte bloggat på hela veckan så kan väl berätta lite om den!
I måndags spelade jag innebandy. gick väl sådär! man blev ju trött i alla fall. Sen kom Lisa, Becca, Lina och Tina hit och tittade på hockeyn. trevligt!!

I tisdags var jag i stallet. Lina följde med och red lite. gick ju bra för att vara typ första gången. jag tycker ju att det är självklart och jätte enkelt att sitta på hästen och hon tycker det är skit enkelt att slå en enkel pass i fotboll. vilket jag absolut inte kan göra! är ju helt värdelös på den sporten. bollen åker aldrig dit jag vill. haha tur att man bara ägnar sig åt läktaren!!!;)

I onsdags var jag i Värnamo med Saga (en av katterna;)). Hon skulle vaccineras och hon var superduktig! sen åkte jag hem med henne och åkte vidare till Lisa, där Lina, Tina, Becca, Evelina och självklart Lisa var! Lisa hade gjort en kanongod päronpaj som vi åt..mmmmm:) sen tittade vi på hockeyn!

I torsdags var jag uppe och solade sen åkte jag till stallet och red. tränade lite på banan. gick bra!=)

Igår red jag och Vicky. trevligt med sällskap!! på kvällen var jag och Daniel hemma och tog det lugnt. åt lite och tittade på hockeyn/så ska det låta. sen någon film!!

Idag tänkte jag och Vicky att vi skulle rida. får väl se hur det blir. är ju väldigt tråkigt väder!! fast det finns ju regnkläder:)

Har verkligen ändrat om mitt liv lite. från att vara typ träningsnarkoman och träna typ minst 2 timmar varje dag till att vara mycke mer uppe i stallet och rida, när jag egentligen borde vara på friskoteket. Idag ska jag dock ta mig upp till friskoteket! sen har det ju varit kaos denna vecka, inte funnits tid för någonting känns det som. Nästa vecka blir det annat! måste ju röra på fläsket! beach 2008 väntar ju!!:)

Åh, vad jag vill. vill så jätte jätte mycke. men jag vet ju hur det slutar. slutar som alla andra gånger! men man är ju med i leken fotfarande i alla fall...

Nä, nu ska jag gå och lägga i lite mer tvätt.

Ha en bra lördag och helg alla!
Lev livet;) puss.hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0