"lillfredag"

Ja, man kan väl kalla denna dagen för"lillfredag" man är ju trots allt ledig resten av veckan=)

Jag beslöt mig för att gå hem vid 12 idag vilket vad väldigt skönt. jag har tömt tvättkorgen och städat här hemma.
alltid lika skönt när det är gjort...
Och idag lunchade jag och älsklingen uppe i töllstorp. gott:)

I måndags blev det ingen innebandy vilket jag tyckte var väldigt tråkigt men jag var duktig och sprang 6 km istället och gjorde lite sit-ups m.m här hemma. har haft tärningsvärk i två dagar nu haha. men gött att det känns att man gör något...

Igår var jag och Malin i stallet och red. gick ju jättebra=) alltid lika skönt att rida i detta underbara vädret...
Sen fick jag och Lina ett ryck och åkte till Anderstorp och solade. me like.
tycker om när impulsiva saker händer...=)

Idag är den stora frågan. logen eller inte???
Jag kan inte bestämma mig. fan va jobbigt. jag är sugen men ändå inte. och Daniel har jour känns så jäkla dumt att lämna honom själv hemma...men han säger ju att han klarar sig men ändå man känner sig så taskig.
aja. vi märker hur det blir. jag får tala om det imorgon=)

Nu ska jag gå och hämta upp tvätten.
ha en bra kväll alla!=)

puss.hej

Kommentarer
Postat av: malin svensson

hihi. faktiskt känndes det bra me =)

2008-05-02 @ 09:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0