LABC, HLR

Varit en lång dag idag! vi har haft kurs om mun mot mun metoden m.m idag. höll på till klockan sju! lite jobbigt.
Så nu har man tittat på Grey´s anatomi och hoppat lite hopprep. =) ska väl ta en dusch och gå och lägga mig snart!

Och idag har jag inte ens hunnit träffa min älskade sambo! han sov när jag gick i morse och var inte hemma när jag kom hem, han kommer väl hem lagom tills jag har somnat, tråkigt med såna dagar=/!

Har inte så mycket att skriva idag. får skriva mer en annan dag när orken finns där.

"Det är bra nu..."

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej bruden, hoppas veckan varit bra.
Min har varit bra, men fullt upp... Johan var ju i halmstad hela veckan, eller han kom hem igår eftermiddag.
MÅSTE ses snart!
Pussen gumman

2008-04-04 @ 22:07:10
URL: http://frida87johansson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0