Jönköping med Lina

Jag glömde ju att berätta om att jag och Lina åkte till A6 och Ikea i Söndags. hon ställde hennes bil här så tog vi våran upp. vi gick först på A6. jag hittade en munktröja, skjorta, hopprep;) och en scarfs.=)
Sen gick vi på Ikea. där jag köpte två hyllor att ha över skrivbordet i "lilla rummet" sen några sånna hära att lägga papper i vad dom nu heter! haha.
Sen köpte jag även ett nytt toalock, så fint det blev=) sen en Dvd hylla till vardagsrummet och den gjorde sig sååå bra där. ska köpa en likadan till att ha precis i jämte!! sne blev det ju givetsvis lite doftljus också är ju en klassiker när man är på Ikea.
Lina hittade också en hel del fina saker!=) hoppas det går bra med pilatesbollen;)

Sen åt vi lunch på Ikea också. Pastasallad med fetaost och kyckling. så gott=) sen en liten chokladboll till efterrätt;)

En underbar dag me en underbar person.
Tack för att du finns. och som sagt man får ju kramp i kindbenen;) love<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har försökt ta tag i det där med pilatesbollen nu, o än så länge går det bra. haha! ;)hoppas ditt hopprep funkar oxå! :D En jättehärlig dag i Jkpg, tack! Du är så bra, å man kan inte annat än få kramp i kindbenen när man umgås med dej! Ett gott tecken tro jag ;D KRAM!

2008-04-02 @ 18:37:38
Postat av: Anonym

Nu glömde jag skriva namnet IGEN! Men tror nog att du förstår vem som skrev iaf. :)
/Lina ;)

2008-04-02 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0